Welkom!

15 september 2009

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)

1. Andere Coen:
    17 februari 2010
    Hoi Roy ik wens je een heel fijne leerzame reis vol avontuur en het ontmoeten van de andere culturen op deze aardkloot.Wees voorzichtig en doe geen onverantwoorde dingen en kom behouden weer thuis om mondeling je verhhaal te doen.
    tot weerziens Coen
  2. Gerlachertjes:
    18 februari 2010
    Lieve Roy,

Kleine kinderen worden groot. Altijd bij mij blijven kan natuurlijk niet, maar toch heb ik het moeilijk met jouw vertrek en zoektocht naar het avontuur. Je bent met deze reis al zolang bezig en hebt er zo naar uitgekeken. Ik gun je dan ook veel plezier en geniet van alle mooi dingen zodat je mij veel te vertellen hebt als ik je in augustus kom opzoeken. Pas vooral goed op jezelf en doe geen gekken dingen. Als er wat is, kun je natuurlijk meteen om ons rekenen en neem dan ook direct contact op.
    Liefs, kusjes en een dikke knuffel van je moeder en Manny.
  3. Donna:
    23 februari 2010
    Hallo Roy
    Ik wilde je nog een prettige reis wensen je doet het goed.
    Geniet en ervaar heel groetjes Donna.
  4. Danique:
    28 februari 2010
    Hoi royke,

Haha jullie zijn nog niet eens zolang weg en ik hoor al allerlei verhalen! Echt superleuk om te horen, laat maar snel iets weten!
    xxDanique
  5. keshia:
    28 februari 2010
    Royke!!

Je moet ook geen chips eten!! ;)
    Je moet gezond eten!
    Nee ik hoop dat je je vandaag al veel beter voelt, zou jammer zijn als je nu ook nog net holi (of hoe schrijf je dat) zou missen!
    Ik mis jullie nu al hoor, zetten jullie snel de foto's erop? Ik ben nieuwsgierig!

Beterschap Royke, en ik spreek je snel weer he.

Dikke kus Kesh.
  6. Nancy Deckers:
    3 maart 2010
    hoi roy hopelijk gaat alles goed met je ,ben nieuwsgierig !naar je verhalen hoop snel wat te horen doe voorzichtig groetjes van ons allemaal succes nance en ruud
  7. coen:
    Hallo Roy,

Hoe is het. Al ziek geweest hoorde ik. Zo te zien mooie dingen al gezien. Hoorde dat jullie waarschijnlijk eerder uit India weggingen. Mooie foto's. Groeten Coen en de rest
  8. Raul:
    Makkerrr
    Hoe is ie! heb al wat dingen van ollie gehoord, jullie maken veel mee! en wel echt vette foto's !
    geniet ervan.. en hou me op de hoogte!
    ciaoooooo Raull
  9. Margriet en Jos:
    4 maart 2010
    Hoi Roy, we hebben de verhalen van Olmo gehoord en de belevenissen die jullie meemaken.Niet altijd wat je ervan verwacht had, maar wel de moeite waard om in een mensenleven mee te maken!!Mooi dat jullie dit samen kunnen delen.Geniet van deze ervaringen en ontmoetingen met de mensen en de Indiase cultuur.En hou de datum in de gaten hihi Niet te vroeg vertrekken, niet iets eten dat over datum is en geniet van alle datums, je hebt immers een zee van tijd...een dikke knuffel van jos en margriet en een extra knuffel voor t verlies van je oma!!
  10. martina:
    4 maart 2010
    Roykeee!

ik lees ook af en toe bij ollie..
    hihi maar wel een cultuurshock voor je he.. poehh
    maar geniet ervan en ik laat wel af en toe een berichtje achter!
    geniet van je jaartje overal op de wereld!

xxx
  11. Denise:
    7 maart 2010
    hey roy

heb even gevraagt naar jullie sites! ik heb me ook aangemeld dus blijf op de hoogte van jullie verhalen:) volgens mij heeft olmo wel meer zin in het typen van verhalen dan jij;) heel veel plezier en succes met jullie avontuur. we zien elkaar over een jaartje

kus